Myskväll

Har ganska nyss darigt på mig mys kläder och laddat upp med choklad muffins och mjölk till ett avsnitt av one tree hill, mys! ;) Sen när jag ha sett de så ska jag väll föröka sova.. Får hoppas att det går. Men måste berätta en sak.. Igårkväll/natt sovde min bror hos en av hans kompisar och där var dom några som lanade mw3 (eller vare nu är dom spelar) och dom bruka typ alltid somna där vid 4 har jag hört, men iallafall så idag när mamma skulle hämta han vid klockan två så hade han inte gått isäng, asså han hade inte sovit nånting;o så han var typ okontaktbar när han kom hem.. asså inte bara lite knäckt, jag skulle aldrig klara av att vara uppe till två på dagen! Men direkt han kom hem och la sig på sängen så somnade han så då vart det då tyst och skönt;) hihi men nu ska jag se oth, puss!
inge smink, bjuder! ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0