Avslöjad.

Fyfan, känner att jag blir förbannad snart. Förlåt för mitt ordförråd men det är sant. -Så jävla låg du är som stått och ljugit mig rakt upp i anisktet hela dagen. Avsljöad nu. Borde inte skriva detta på bloggen men känner bara att nu får det räcka. Imorgon är det slut på det roliga lilla vän. 
 
Dagen då, lika förjävlig som igår om inte mer. Läs detta igen så fattar ni varför (pil upp). Tur man har vänner som förstår en och stöttar en. Ni vet vilka ni är♥ Ikväll ska jag gå ut och gå har jag bestämmt för att få tankarna på annat + plugga röven av mig. Två prov imorgon, tror ändå dom kommer gå bra så får hoppas på det. Pallar inte skriva mer nu. Får se om jag skriver mer sen annars imorgon. Tack å hej leverpastej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0