Hemskt

Gårkvellen bestod av plugg, fb, plugg, fb, plugg, fb osv. Tror facebook håller på att ta över mitt liv.. nämen nästan. Funderar på att ta bort de men vet att jag kommer ångra mig sjukt mycket efteråt. Aja. Igår när jag satt å plugga och sådär så ser jag helt plötsligt hur en hög med polis och ambulans bilar med blå ljusen på i full fart far förbi vårat hur och stannar ca 100 meter bort hos våra "grannar", kompliserat att förklara dedär. Men iallafall, vart rädd för visste inte vad de var som hade hänt, sen visade de sig att en pojke i 20-25 års ålder (nämner inget namn för de skulle inte kännas bra, men går att läsa om händelsen på vk.) hade varit och kört cross och sedan farit ut på isen och bara fortsatt ut dit isen just lagt sig (där är det lite strömt). Han for igenom under förmiddagen runt kl 15 som jag fattade det. På kvällen runt 18-19 tiden kom alla bilar och nu ligger han på sjukhus i umeå. Det står att dom vet inte om han kommer klara sig. Tänker på dig och hoppas du klarar dethär!
 
Känns så sjukt hemskt att det hände just här ute på sjön utanför mitt hus. Hemskt överhuvudtaget men ni fattar. 
 
Godmorgon föresten! Ska gå till bussen nu. Hoppas alla får en bra dag! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0