31a Januari 2012

Inte så bra uppdatering idag och igår men här kommer lite om igår: Skola, hade bad sista timmen och de va livräddning.. gick väll sådär. Den som sku livrädda mig dränkte mig ist;p så de sluta med att jag va tvungen å livrädda hon istället, haha. Nä men sen kl:18.00 så bar det iväg till träningen och det gick väll sådär, vart storslalom den här gången men kul är det! Men det som gjorde att det inte gickså bra va de att de va ganska isigt i backen. Så får hoppas på bättre före imorgon.

Idag: Slutade 15:30 fast igentligen slutar vi 15:50 men vi ställde om klockan så vi fick sluta 20 minuter tidigare, sköönt de!:D Så när vi hadesluta så gick jag till buss statio och vänta på bussen med en kompis. När jag kom hem så vart de å sätta sig och plugga inför matte provet på torsdag, ingen tagg på den. Men nu ska jag bara sitta och chilla här bakom skärmen innan det blir att krypa ner i sängen och ladda batterierna för morgondagen.
                                                                        2010.. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0