Nu är träningen igång!

Han inte uppdatera något igår. Kom hem ungefär 16.30 sen vare ba att sätta sig å äta sen göra sig i ordning för att fara på träningen, och den gick väll ganska bra tyck jag. Men när jag kom hem så va klockan närmare 20.30 och va ganska trött så la mig vid tv:n och såg Guldbaggen 2012. Nu ikväll blir det att sätta sigmed lite läxa och sen imorgon slutar jag 13.50 så hinner nog hållamig lite uppdaterad då innan jag far på träningen som börjar klockan 18.00. Tror inte det blir lika bra uppdatering som de varit eftersom nu äre träningar också, men ni klarar er ;)


                                           Ba lite random bild sen i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0