Borta bra men hemma bäst!

Kom hem från Konfa lägret runt klockan 1 idag. Sen dess har jag hunnit sova, äta, prata i telefon med filippa och några andra och nu sitter jag här. Så himla skönt att vara hemma! Hade sjukt stor hemlängtan dom sista dagarna, för dom dagarna va dryg. Men den roligaste dagen var nog fredag tro jag för då paddlade vi kanot, 2 mil! Jag och Jonsson va bäst tycker jag;) Vi krocka in i alla och hade lite vatten krig på vägen, hehe. Kan säga att vi var riktigt trött innan vi va framme så våran humor va på topp så vi skrattade åt allt! Men orkar inte berätta mer om lägret, bilder kommer någon annan dag. Men tillbaka till nu:et, ska snart gå och duscha sen göra mig lite fika och sedan lägga mig och mysa i sängen framför några avsnitt one tree hill, va länge sen jag såg de så de blir bra. Ha en bra kväll♥
<- Saknar ->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0