Ledig!

Hej sunshines! Förlåt för dålig uppdatering igår och idag men ska börja berätta lite om gårdagen.
For till amelia efter maten sen for vi på mysak och där var Alva, Elvira och Wilma x2. Vi gjorde inte så mycket där, satt typ bara och prata, skratta och fika ;) Men sen efter ett tag så vart de tråkigt så vi for på korpberget och fota osv, hände massa galet! Haha.. Efter de for jag, Wilma och Amelia till Amelia och hoppa stuttsmatta men det vart mest massa prat och skratt. Sen slutade kvällen med att jag och Wilma cyklade hem och jag slängde mig i sängen och såg oth, men somnade på direkten. :p
 
Och idag är det bistonsdag (stavning?) så vi är ledig! :D Men vi skulle typ jobba ihop 100:- som handledarna skulle ge till typ barn i nått annat land (minns inte). Vaknade iallafall 10.40 idag så gick och duscha direkt sen fixade jag mig sen tog jag och trampade iväg på cykeln till stan med Wilma och Emilia. Inne i stan så plockade vi upp Amelia sen for vi till finnbacken och kolla runt lite en snabbis på dom blivande 7;orna. Efter de så träffade vi Jonathan så han hängde med oss till shell och åt mjukglass. Sen for vi till Fjällan och hoppa stutsmatta, prata och skratta en hel del. Och precis 14.14 så trampade jag och Jonsson hem för hon skulle på träning och jag ska ut och kratta nu! Så uppdaterar mer senare. Puss!
Kameran råkade följa med mamma till umeå så kan bara ta mobil och cam bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0