Bara för att jag har lite å göra..

Senaste
1. kompisar du träffade? - Wilma, Emilia, Elisabeth osv i bussen.
2. Personen du pratade i telefon med? - Ted. 
3. Du fick sms av? - Oskar.
4. Du kramade? - Filippa tro jag.

 

Imorgon
5. Är det? - Freeeeedag.
6. Planer? - Fara till storuman.
7. Något tråkigt som händer imorgon? - att det är prov.

 

Favorit 
8. Nummer? - 14 typ.
9. Färg? - vit, svart.
10. Årstid? - Sommar.
11. Saknar du någon? - Ja.
12. Humör för tillfället? - Glad.

 

Frågor och svar 
13. det första du gjorde imorse? - Öppnade ögonen.
14. Vad åt du sist? - Bulle.
15. Vad irriterar du dig på? - Dryga personer.
16. Tror du på distansförhållande? - Vet inte.
17. Vem tänker du på just nu? - Den bästa. 
18. Tror du personen tänker på dig med? - Vet inte.
19. Vart reste du sist? - Hmm.. till storuman om de räknas.
20. Vad gjorde du igår kväll? - Absolut ingenting, förutom att nörda vid datorn.
21. Liknar du din mamma eller pappa? - Pappa.
22. Välj en, Kärlek, skönhet eller kreativitet? - Kärlek! 
23. Önskar du dig någonting när du ser en fallande stjärna? - Japp.
24. I vems säng sov du inatt? - Min egna.
25. Vilken färg har din tröja? - Svart.

 

Sorg 
26. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - Ja. 
27. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - Ja.
28. Gråter du när du skadar dig? - Ibland.

 


Glädje 
29. Är du en glad person? - De tycker jag. 
30. Vad gör dig glad? - Vänner, Pojkvän, familj.
31. Önska du att du var lyckligare? - Tycker de är perfekt just nu.
32. Är lycka överskattat? - Vet inte ens vad överskattat betyder:$
33. Kan musik göra dig glad? - Alltid.

 

Kärlek 
34. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? - Ja:] 
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? - De har jag! 
36. Har du en pojkvän/flickvänn - Jaaao:]
37. Är du nöjd med det? - De är jag!

 

Hat 
38. Vem hatar du verkligen? - Nämner inga namn.
39. Har du någonsin gjort en hatlista? - När jag va liten :p haha
40. Är du en mobbare? - Nej, de tycker ja inte. 
41. Har du varit så arg på någon att du börjat gråta? - Tror de. 
42. Har du blivit sviken någon gång? - Ja.

 

Skolan 
43. Gillar du skolan? - Nej.
44. Favoritämne? - Musik(inte å sjunga men i övrigt).
45. Värsta ämnet? - Matte, no och bild.
46. Är skolmaten godare nu än på din gamla skola? - De är ju typ samma mat;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0