Beauty gets the attention, but personality gets the heart


Kommentarer
Postat av: Rebeckah

Så sant :D

2013-04-23 @ 20:36:57
URL: http://www.sosrebeckah.blogg.se
Postat av: .

Kan du svara på frågorna eller står du inte för dina ageranden! Hur kan du ha samvete att vara med någon annans pojkvän?
Väx upp.

Svar: hahaha du kanske ska läsa där du kommenterade? där står svaret. Och har bara varit med EN kille som redan hade tjej. Och det vet jag och det ångrar både jag och han förjävla mycket. Det var över ett år sedan så varför dra upp det IGEN helt plötsligt? Ovärt och patetiskt. Vi försöker glömma det. Och förresten så har du har ingenting med det att göra. Ska jag växa upp? haha jag är betydligt bättre människa nu än vad jag var då, jag vet vad jag gör, jag vet vart gränserna går, jag står med båda fötterna på jorden. Så låt mig sköta mitt liv själv, jag behöver ingen hjälp. Jag vet att jag gjorde fel. Skulle aldrig i hela mitt liv göra om det. Och om jag kunde skulle jag göra det ogjort.
Micaela Hedin

2013-04-23 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0