Dag 08 - Åtta saker om mig själv

Jag vill ha sommar nuuu, bästa tiden på året.

Jag ska ta am-kortet snart.
 
Jag gillar att hitta på massa galna saker med kompisar och bara leva och ha kul!
 
Jag är allergisk mot dom pälsdjur (mer eller mindre).
 
Jag har alldrig testat röka, snusa eller dricka.
 
Jag har aldrig varit utomlands. I ett varmt land alltså. Vill till Turkiet eller Thailand!
 
Taggar inte skolan imorgon.
 
Jag blir typ "taggad" när jag har på ljudet på mobilen och smsar och hör det där klick ljudet så jag börjar skriva fortare och fortare haha!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va bra att du inte röker/dricker/snusar, det tycker jag du gör rätt i att vänta ett par år med :)

Svar: Ja exakt! Fast kommer aldrig testa röka eller snusa men dricka lär jag ju göra nån gång men inte just nu iallafall:)
Micaela Hedin

2013-04-07 @ 18:15:47
URL: http://komigenfanny.blogg.se
Postat av: Sofia

väldigt fin bild :-D

Svar: Åh tack! Allt bra med dig?:)
Micaela Hedin

2013-04-08 @ 17:50:55
URL: http://acordingtosofia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0