Mitt påsklov

Största delen av mitt påsklov har jag spederat uppe i fjällen med familj, släckt och vänner. Har kört skoter i stort sätt varje dag + grillat och sånt.
 
For upp till Tärna över dagen i Tisadgs till Linnéa och körde och gjorde allt man kan göra med en skoter(kaos), bröt av träd, grillade, pratade en massa och skrattade som aldrig förr! For hem tidigt torsdag morgon sen var jag med Oskar på dagen sen kom Elisabeth hit på kvällen sen sov hon här. I fredags for vi till hon sen drog vi ut med skotern och grillade korv och bara pratade och så. Orkar inte ta allt detalj, bjuder på lite bilder sen fjällen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder! :-)

Svar: åh tack:)
Micaela Hedin

2013-04-08 @ 08:52:52
URL: http://enemma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0