Fredag

Sista jobbdagen gjord och jag är nöjd över det jag gjort under tre veckors tid, tiden har gått hur snabbt som helst! Dock var det mycket tråkigare på badparken än på badhuset men tur personalen är rolig iallafall haha. ;) Hörde att dom ville ha mig där nästa sommar också så vi får se hur jag gör om jag söker dit då också eller hur jag gör men det är ju ett tag kvar.
 
Känns bra att jag vänt på dygnet nu sedan jag började jobba så behöver jag inte brottas med det som vissa andra. Skolan börjar på måndag, känns väl lite både och, allt plugg och alla prov vill jag bara skita i men det här året ska jag ge 100%, lägga energin på sånt som är viktigt och sådär för nu ska jag fan höja betygen en gång för alla för det är nu det gäller!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0