Lyckligare nu

Hej på er! Sov hos Daniel hela helgen och följde han till Umeå igår till hans mormor och morfar och kusin och sådär. Dock sov vi på soffan typ hela tiden vi var där förutom då vi skulle äta haha. ;) Sen när vi kom hem så for vi ut och körde lite epa och ragga runt med massa andra, for och köpte en stor strips meny gjorde vi också som vi dela på. Himla gott var det kan jag lova! Och idag har vi inte gjort någonting alls, myste bara ända tills jag skulle hem så det är väl det jag har gjort i helgen.
 
Pappa har även målat och satt upp hyllor i min walk-in så vi jobbar på att få den klar så småning om. Ska börja lägga in kläder och känna mig för lite och se om jag behöver ett till hyllplan eller inte. Ska även fara på jysk någon dag i veckan och köpa hem lite grejer så det kommer bli bra när det är klart! Allt känns så bra nu, äntligen lycklig!
 
Två bilder från helgen, fet pojke! hehe
 

Kommentarer
Postat av: MIrra

Ä det din pojkvän? eller ä ni bah på G?;)

Svar: pojkvän;)
Micaela Hedin

2013-08-11 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0