Fredag 13e

Hej på er! Är uppe i Tärnaby igen för att åka skidor i helgen. Jag och Moa ligger och ser julkalendern nu alla avsnitt som vi missat. ;) gick i lucia tåget idag med endel andra nior. Hade ingen som kunde knäppa några bilder åt mig på själva tåget men fick något porträtt iaf. Lägger upp senare när jag fått dom och om dom blev bra. Det är inte länge kvar till jul och min julkänsla är på botten men hoppas de blir bättre! Har i alla fall inte haft tid att blogga i veckan eftersom jag haft endel och göra innan betygen satts idag. Men nu kanske det blir lättare! :) Ha en bra fredag kväll. Kram
 
Två bilder från i veckan. Det går bra nu!
-"Don't wish for it, work for it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0