pappas tröja

Har nyss duschat och dragit på mig en av pappas tröjor och mina gosiga tofflor eller vad det är, vet inte vad dom kallas, haha! Har sovit i pappas tröjor ända sedan jag var liten, då var dom stora så dom blev som en klänning typ men nu har jag ju vuxit så dom är inte alls lika stora på mig, buhu.. Har hunnit måla naglarna idag, körde på en rosa, och ja, det blev verkligen rosa. Man ser rent hur det lyser. Men ska gå ner och äta en appelsin nu, (typ blivit galen i appelsiner?! Hehe.) Sen gå upp och krypa till sängs och hoppas på att jag tar mig upp imorgon. Pussar

Kommentarer
Postat av: Nell

sv. Visst! Har bara 2 följare så why not ;). Började precis följa din, blev nummer 8 :).

2013-02-11 @ 08:21:27
URL: http://nellsilander.blogg.se
Postat av: isabelle

Pappa tröjor är så mysiga:D
Så söt du är!Din blogg är också grym!Ska följa!
Ha en bra dag;)

2013-02-11 @ 21:09:29
URL: http://kandyland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0