Typ död

Blev ingen mer uppdatering i måndags för jag försökte trycka i mig massa plugg vilket inte gick så bra. Sen stannade jag hemma igår för jag vaknade med världens huvudvärk, trodde seriöst att huvet skulle flyga av eller nånting. Men gick ner, fick i mig lite fika medans de kändes som att jag skulle spy (fyfan) och gick sedan upp och la mig i sängen igen och sov heeeela dagen! Förutom när mamma ropa ner mig för att äta å så. Men igår kväll var jag helt död så jag reagerade inte när mamma ropade att det var middag så jag sov medans dom åt och vaknade sedan runt 20.00 så gick ner och fick i mig lite sen gick jag isäng direkt. Vaknade runt 10 idag och har legat i sängen sen dess, har fortfarande grymt ont i huvet och alvedon hjälper inte + ont ryggen. Men antar att det är för att jag har legat i sängen sen i måndags kväll. Känns som att jag har feber nu också. Åh, orkar inte.
 
Bild sen i söndags.

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: jag blev nummer 6! kommentera när du lagt till mig och vilket nummer du blev :D

2013-02-06 @ 15:47:52
URL: http://daysbylina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0