23e Januari 2013

Uppdateringen har legat på botten nu dom senaste dagarna. Pappa fick en hjärnblödning som många redan vet om så jag och mina syskon for till Umeå för att få en sista stund med han innan han skulle sövas och sedan opereras ifall det skulle vara sista gången vi fick träffa han. Allt gick bra och han lever så det känns så obeskrivligt skönt! Vi sovde över på hotell från söndag till måndag, sen var jag hemma igår för att jag var så sjukt trött efter allt. Fattar inte att jag har varit nära på att förlora båda mina föräldrar vid två olika skäl. Nu är det exakt ett år sedan mamma låg i Umeå för att opereras pga livmoderhalscancer. Fattar det knappt själv.. Utan föräldrar vet jag inte vad jag hade gjort.
 
Uppdateringen kommer inte vara på topp nu bara för att jag är hemma och sådär eftersom jag håller på med det nya rummet, läxor sen till helgen blir det förmodligen Umeå igen för att hälsa på pappa. Men när allt har gått tillbaka till det normala och jag/vi har fått ordning på allt igen så lovar jag bra uppdatering! :D PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0