Byter rum - Massa planer!

Kom nyss hem från stan. Har varit där större delen av dagen och sätt ut målarfärg, krokar, hyllor, speglar, överkast, kuddar m.m. Och nu undrar ni kanske varför eftersom jag redan har det mesta av det där. Nä men det här har med det jag babblade om igår att göra så ska berätta nu, intressant eller inte spelar roll.
 
Bestämde helt plötsligt i torsdags att jag skulle byta rum med mamma och pappa, dom hade ingenting att säga till om. Haha ;) Bestämde även att pappa ska få sätta upp en vägg av typ halva rummet (har dessvärre snedtak..) så får jag en lite walk-in closet! :D Den blir inte stor alls men det är i alla fall nånting och känslan är obeskrivlig! Överlycklig typ, haha kan inte vänta! Så i veckan ska jag måla om, sen får jag se när pappa tar sig tid att sätta upp väggen. Sen är det bara att börja inreda osv. Tror det kommer bli grymt bra! :D 
 
Hann även kolla på en kamera så nu har jag hittat min nya bebis! :D Måste bara göra mig av med min först..;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0