Full rulle

Vaknade runt tolv av att mamma ringde och berättade en sak som hade hänt, tänker inte gå in på vad men jag hoppas allt går bra och jag vet att du klarar det här pappa. Jag älskar dig!❤

Annars då? Hela kvällen igår bestod av att flytta alla mamma och pappas kläder hit ner, bära upp min säng osv. Senare ska Marcus få hjälpa mig att bära ner mamma och pappas säng hit ner. Ska ta upp ALLA mina grejer dit upp Marcus rum kommer vara bombarderat av mina grejer i veckan haha ;) så ska tömma hela rummet som jag ska ha, lägga ut plast och sånt sen bara vänta tills skolan slutar imorgon, då far jag och mamma och köper färg sen hem och börjar måla! :D 

Sen var det någon som undrade om jag skulle sälja min kamera och för hur mycket och ja, det ska jag. För 3000:- :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0