Wella SP Balance Scalp Shampoo

 
Kände bara att jag var tvungen att tipsa er om det här shampoot. Dom flesta som har mjäll, klåda och allmänt irriterad hårbotten använder ofta vanligt mjäll shampoo. Det här heter "Wella SP Balance Scalp Shampoo" och är ett milt schampo som vårdar och lugnar irriterad hårbotten. Den har ett hudvänligt pH-värde som ger håret och hårbotten en bra balance. Det stärker även tunt hår för att minska håravfall. Produkterna med Dermacalm Complex är dermatologiskt testade och lugnar en känslig hårbotten. Det lindrar irritation och klåda och har ett optimalt balanserat pH-värde. Jag har själv det här och det använder jag när min hårbotten är som mest torr och irriterad, och det funkar super bra! Klådan går över och min hårbotten blir återfuktad och lugn. Det funkar inte bara mot klåda, irriterad och torr hårbotten utan också mot mjäll. Jag har ganska mycket mjäll i vanliga fall men mitt har försvunnit när jag började använda det här. Hur bra är inte det?! Det har ju allt i ett. Så jag rekomenderar det starkt för er med torr, irriterad och känslig (osv) hårbotten! Ni hittar det HÄR för ett bra och billigt pris. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0