Hej du soliga lördag!

Tjabaaa! Haha nämen hej på er, kan börja med att säga att jag är hur trött som helst! Trots alla försök somnade jag inte förän 10-11 imorse. Sen vid klockan två kanske kom Maria och Naima hit så Naima sprang upp till mitt rum och de första hon sa var - Nämen micaela nu måste du kliva upp! Och jag svara bara att jag var trött och vill sova. Och hon fortsätter - Men morfar (alltså min pappa) sa faktiskt att du måste gå ner nu! Jag vänder mig om och försöker somna om, rätt var det är har hon gått och hämtat min gitarr och sitter på säng kanten coh spelar för fullt och ropar att jag ska klä på mig och kliva upp. Sen springer hon in i min garderob, rycker fram en BH, trosor, sockar, byxor coh en tröja. Sen går hon till min säng och kastar kläderna på mig och säger - Nu tar du och klär på dig och kommer ner! Jag kommer upp snart, och då ska du va klar!
 
Hahah gud vad jag dog, så söt små barn kan vara då dom ska spela vuxen. ;) Har iallafall inte gjort något sen dess, sitter och pratar med Elisabeth på skype nu, eller det ända som låter är musiken haha xD Ikväll ska jag börja städa ur garderoben sen ska jag somna tidigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0