Every end is a new beginning

Är tillbaka efter ett ganska långt uppehåll från bloggen nu. Hade till en början inte tid och sen hände massa så jag tappa orken men i alla fall så har jag sommarlov nu och det gör att allt känns obeskrivligt bra! Ser fram emot denna sommar och massa nya händelser och uppleverser, dock så dör jag om vädret fortsätter såhär, regn regn regn. Ge mig sol! Har inte suttit stilla här hemma en minut denna vecka känns de som, bruka bli så när det är sommarlov så får se hur uppdateringen blir. Annars får jag försöka skriva från mobilen men det blir aldrig lika bra som från datorn men what to do liksom. :p
 
Kan passa på att berätta att jag blev moster igen igårnatt åt en liten tjej, taggad på fara dit å se den lilla krabaten! Men ska fortsätta göra absolut ingenting nu, eller ska göra muffins sen se mitt efterlängtade OC som jag inte sett på åratal känns de som! PUSS
 
Min bästa
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Superfin header! :) <3

2013-06-15 @ 00:03:50
URL: http://juliaelisons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0