Hemmaplan

Hej på er! Musiken spelas för fullt och jag sitter här helt slut på. Knappt sovit ensam på två veckor men nu inatt, då ska jag sova gott! Haha har sovit på golvet flera nätter bara för att Elisabeth tagit upp hela sängen och krama sönder mig i sömnen... Men hon for hem idag vid halv två och då gick jag ut och skördade våra rabarber, tog flera timmar, blev 6kg så det var inte dåligt! Var klar en stund före middag, så for ut och sprang. Gud så skönt de var! Tog en runda igår också, känner verkligen att jag mår bra av det och konditionen blir bättre och bättre så det gillas, strävar mot drömkroppen nudå, eller typ den jag hade en gång i tiden haha ;)
 
Instagram @micaelahedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0