HUR JAG GÖR MINA SMOOTHIES

Fick en fråga om hur jag gör mina smoothies så tänkte berätta det nu. Super enkelt är det iallafall!
 
För ett glas (Ett stort från Ikea som jag brukar ha) behöver du:
• 1 dl bär (i mitt fall hallon för det tycker jag är godast.)
• 1 dl mjölk.
• 2 dl vanilj yougurt.
• 1 msk vaniljsocker.
 
- Sedan mixar du bara ihop det med en stavmixer och häll upp i glaset då du mixat färdigt och WOALA, där har du en super god och ganska nyttig smoothie. Själv brukar jag göra iorning ett glas på kvällen innan när det är skola och ta fram det morgonen där på för jag brukar ha jätte svårt att fika på morgonen och klarar mig ända fram till lunch! Super bra, stort tips!
 
Brukar tillsätta isbitar också bara för att det blir extra kallt och gott, hihi. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SOFIA ღ

Åh det såg ju jättegott ut att ha is i, det måste jag testa haha :D
kram

Svar: Haha ja det blir as gott även fast det inte smakar så mycket! Tänkte prova att krossa isen någon gång också för att se hur det smakar!:D Kram på dig!
Micaela Hedin

2013-07-04 @ 18:40:14
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0