Midsommar 2013

Är hemma nu! Ensam.. saknar redan mitt troll, men hon kommer till mig senare ikväll och sover här då. Vi var med Oskar och Tommy igår, jag brände mig på avgasröret på en moped och allt var kaos, haha nämen de va kul som de alltid brukar va. :)
 
Kameran kronglade på midsommar så kunde inte ta några bilder då.. F*n också! Men bjuder på tre dåliga mobilbilder istället. Var iallafall hos Elisabeth på dagen och seg var vi, ingen aning vad klockan var innan vi tog oss upp? Men när klockan hade slagit närmare middagstid och vi (eller dom) skulle fixa sig lite inför kvällen så blev de så jag lockade hennes lillasysters hår, blev så fint! Sen for jag hem, åt middag, fixade mig och for tillbaka dit. Vi gjorde midsommarkransar och for sedan ut och åkte båt, slutade dock med bogsering sista biten hem för dom lyckades köra på nån stor sten, haha men roligt var det ändå! Hoppas ni hade en bra midsommar! PUSS
 
1. Midsommar outfit. Hade klänningen sist på skolavslutningen i 7an, då var den dock lite stor men nu satt den perfekt, haha nu får jag inte bli större! // 2. Coola jag och Nathalie var som körde moppe med Midsommar kransar istället för hjälm. // 3. Go middag, kött och potatisgratäng. // 4. Bogsering hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0