Smoothie

Sitter och dricker en hallon smoothie nu, mumma så gott! Sovde 12 timmar inatt haha, somnade sju igår kväll, var hur trött som helst och vaknade runt sju imorse och trodde att jag försovit mig haha. Hann till och med göra en smoothie då också innnan jag skulle fara, grymt för att vara jag!
 
På idrotten sista timmen skulle vi springa runt tjärn på tid, slog min förra tid med 2 minuter så är j*vligt nöjd! Min kväll kommer bestå av plugg och kommer prestera som en jude! (alla judar ta inte illa upp! Hahah) Har moppeprove på måndag också så mitt liv består väl bara av plugg dom kommande dagarna. Jippi!
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Smoothie nice, moppe nice! :D Ser gott ut.

2013-05-23 @ 18:33:09
URL: http://makeupbylinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0