Sunshine

Dagen ha varit hur bra som helst! Har bra människor runt mig och mår bara hur bra som helst! Härligt och varmt väder var det då idag, höll på dö på idrotten när vi skulle springa runt tjärn massa varv så de sluta med att vi var en hel del som bada lite, haha kallt men skönt! Gårkvällen bestod av bild, satt hela kvällen och gjorde klart en sak till bilden som ska vara klart imorgon. När jag äntligen var klar så hade jag suttit och ritat i flera timmar så avslutade kvällen med en promenad på 3km bara men det var gode skönt och lägga sig efteråt! Men nu ska jag ut och ta en PW i kvälls solen och möta Elisabeth och Linnea. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Emma - The one and only

super fin bild:D

2013-05-16 @ 22:31:51
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0