Tillbaka på banan.

Har haft mycket att göra dom två senaste veckorna så uppdateringen sög sen blev det mer och mer så fick lägga den åt sidan. Men nu är jag tillbaka, kanske inte med den bästa uppdateringen men bättre än förut. Har gjort alla moppe frågor så det är ganska lugnt runt det. Och skolan börjar närma sig sitt slut så vi har inte lika mycket läxa. Men ska sova så jag tar mit upp imorgon, har sovit hur dåligt som helst de senaste två veckorna och speciellt nu i helgen har det varit 4-5 timmar per natt så det känns behövligt!

Bjuder på lite mobil bilder på lite som har hänt under tiden jag inte skrivit.
Linnea kom hit och sov här en helg(ful bild på oss↑) och vi hade det allmänt bra men också en aningen kaos, haha.
-Första maj. For till hedlunda gården och var med "gamla vänner", såg på majbrasan, smällde smällare, såg på fyrverkerier och bara hade de trevligt.
-Jag och Elisabeth innan konfa föreställningen i lördags. Sen hur jag såg ut efter föreställningen när det var tårtbuffé och massa annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0