Besluts ångest

Hej på er! Var och gymmade ikväll, känns redan i kroppen. Har inte tränat på typ två veckor eftersom jag fick problem med mitt knä med nu har det gått över till mesta dels. Kom hem runt halv åtta så gick och duschade dirket och nu ligger jag i sängen och läser om olika gymnasie program, har beslutsångest över vad jag ska gå för jag vill så mycket.. Och imorgon ska vi välja vart vi ska vara på prason vilket stressar mig ännu mer men det löser sig nog. Ska läsa lite fysik och SO begrepp sedan. Ska gå ner och hämta upp lite nyttigheter som mamma köpt hem. Puss
 
Jag igår.

Kommentarer
Postat av: :)

Gå naturvetenskap, brett val av arbeten efter du gått ut det :)

2013-11-07 @ 11:19:24
Postat av: :)

Vård och omsorg! Bred linje me praktiska saker, skitkul äre:)

2013-11-07 @ 16:28:09
Postat av: hej

vilka linjer kommer du välja mellan?:)

2013-11-07 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0