Q/A

 
Fick dessa frågor nyss så tänkte svara på dom.
 
1. Nej man kan tyvärr inte filma med min kamera, önskar att man kunde det. Ni hittar all info om den kameran jag har HÄR.
 
2. Ja, jag ska köpa en ny så fort jag har tillräckligt med pengar för det jag vill ha kostar en hel del så det är ett tag kvar. Men tycker att det känns värdare att köpa ett riktigt bra än att köpa ett halv bra som jag skulle kunna klara mig med men sedan köpa ett nytt igen ganska snabbt. Nej, det känns inte så värt. Men den som väntar på något bra väntar aldrig för länge. :)

Kommentarer
Postat av: :))

vad tycker du man ska köpa för kamera om man är ''ny'' asså typ 12/13?:)

2013-10-07 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0