Fotoappar, min kamera m.m

 
Hej! Fick nyss en söt kommentar haha. Kan börja med att säga tack för alla fina ord. :)
Mina redigerings appar i mobilen är:
• Photocollage
• Whitagram
• Aviary
• Och instagram såklart. @micaelahedin
 
Och på datorn redigerar jag på picmonkey.com och ibland i Adobe Photoshop Elements 9 som jag köpt. Dock jag fixa Photoshop CS4 istället för det är för svårt det jag har men kan endel iallafall.
 
Och min kamera. Jag fotar med min Canon eos 1000D som jag haft i snart tre år och var min första kamera. Dock ska jag snart köpa en ny eftersom jag haft denna ett tag och jag vill gå vidare med fotograferingen (+ kunna film också). Använde först mitt standard objektiv 18-55mm från och med det jag köpte den till i våras då jag köpte mitt macro objektiv Canon EF 50mm f/1,4 USM som kostade runt 3 500kr.
 
Och hur jag gör för att föra över bilder från datorn/kameran till mobilen kan jag förklara i ett annat inlägg för det är en del att förklara beroende på vilket sätt man gör. Så om du vill veta det håll ögonen öppna. :)

Kommentarer
Postat av: Lilja

Okej ja de hoppas jag! Behöver hjälp osv. Tusen tack:) nu väntar ja bara tills de kommer upp:)

2013-09-18 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0