Myskväll med fin

Hej! har inte bloggat på väldigt länge nu på grund av att jag inte orkat, haft tid eller inspiration men nu ska jag försöka ta tag i det under sommarlovet även fast man är ute rätt mycket då. Hur som helst så for en av mina systrar bort nu under mindsommar helgen och då var hon så snäll och lånade ut sin lägenhet till mig så igår var vi några här och hade det trevligt och tjockades oss med gott, samma gör jag och Moa ikväll. Vi började med att göra en pizza och satt oss på balkongen och åt och sedan ahr vi legat i soffan, myst, sett film och ätit cheesekake. Men nu ska vi fortsätta äta gott och se film så länge vi orkar. Hoppas alla hade en bra midsommar för det hade jag! Kram
 
Återförenade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0